Träning, usch...

Näe, skärp dig för fan! Du måste gå på träningen, fattar du inte?! Är du så fet att fettet har stängt för öronen på dig eller??!!

Jag MÅSTE verkligen träna. Har ätit sjukt för mycket idag.

Frukost: 2 mackor med SMÖR, 1 kopp te med mjölk och SOCKER! (ca 300 kalorier)
Lunch: Ris och kebabgryta (200 kalorier)
Middag: 3 TUNNPANKAKOR MED SMÖR OCH SOCKER!! (500 kalorier, Spydde)
Övrigt: ett äpple (100 kalorier)

1100 KALORIER på en enda dag! Det är SJUKT mycket! Det bösta jag kan göra är att iaf träna bort 100 av dem (Har säkert tränat bort mer eftersom jag cyklade, i snöslask och motvind till och från skolan, sammanlagt 7 km)
Nu måste jag bara vänta med att yrseln ska gå över och sedan får jag resa mig upp och masa mitt feta arsle till träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0