Today will be better...

Nu ska jag snart till skolan... Mer med det är det väll inte. Blev inte sm jag tänkt igår... slutade på 700 innan jag gick och lade mig. Mamma sa att jag var tvungenatt äta något innan jag gick och lade mig... Slutade i en mildare hets på 300kcal. Men idag ska gå bättre =)

Ska gå ner och äta frukost. Havregrynsgröt 100kcal med lingonsylt 25 kcal. Sen blir det nog liite till lunch, siktar på 50-100kcal och sedan mot 200till middag och sen får jag ta oh låsa in mig på rummet eller gå ut. För jag får inte sabba denhär dagen.

Kommentarer
Postat av: i

sv: Förstår det då ;) nationella är viktigt ;) gick det bra?



då ska jag kolla på det ikväll tror jag :D

2012-03-15 @ 10:16:13
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det blir bättre idag, stay strong! :) <3



Sv: Tack, jag mår lite bättre idag! <3

2012-03-15 @ 11:01:22
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0