Today is another day... Right?

Har huset för mig själv. Familjen är borta tills i morgon så idag hade jag tänkt fasta, men jag kände "suget" efter något så jag följde ett tips jag läste (Minns inte varifrån, annars hade jag lagt upp en länk) att man ska ta två alvedon, då hjälper det. Så det har jag gjort. Sen då? Lyssnat på musik, och sovit. Thats it. Åh, jag har vägt mig, morgonvikt: 49.0 :D Riktigt glad. Bara 2 kilo kvar till min första delvikt. Det var det...

19 grader innomhus, fryser om fingrarna så att det är svårt att skriva på datorn. Nu ska jag linda in mig i en varm filt och se på nån tv-serie. Kanske plugga biologi. Det är ju nationella i det snart :(

Ha det så bra alla ni Underbara :D


Kommentarer
Postat av: i

jhjälper alvedon mot sug? :O de vore ju underbart!



sv: tack fina du, styrkekram till dej <3

2012-03-10 @ 09:47:53
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0