They say this is heaven. I think it's hell on earth.

Snön vräker ner. Jag har ätit brownies... Inte något bra. Spydde och drack ½ liter saltvatten. Sägs ha en laxerande effekt. Har gått upp 7 hg pga det... Inte roligt, och kallt så in i hellvettet är det också, mina fötter är helt blå. Fingrarna är bättre dock. Säger det, drick ALDRIG saltvatten. Man mår illa som bara den. Men det är en underbar känsla då det går över, men det är så halatiden iaf för mig efter jag mått illa. Hur länge tar det fö att det ska verka? Måste man dricka mer ? i sådanna fall skitert jag i det.

Ett tips. Drick is. Frys hur mycket is som helst. Häll det i ett glas och stoppa ett sugrör dit. Slå på lite vatten och drick eftersom. Det tar ungefär 2 timmar att dricka upp allt. det håller dig sysselsatt och bränner faktiskt kcal.

Kommentarer
Postat av: kate

receptet finns i "du kan laga" kategorin <3 love

2012-03-10 @ 15:10:15
URL: http://proaname.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch, hatar saltvatten! Har gurglat det tidigare mot halsont, blä! Men is är bra :)



Sv: Tack snälla du, jag mår mycket bättre nu! <3

2012-03-10 @ 18:50:37
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0