Ska bli smal!

Nu ska jag bli smal. Måste det... Kännr mig så jävla fet. Men tyvär (Eller kanske inte) Så ligger rakbladet i en list under elementet i köket. Så blir ingenting med det. Måste sluta skära, så himla dum jag var. Det kan ju synas. Hadfe spn sjuk ångest över idrotten. Tänkte, tänk om nån ser, tänk om nån se. Och dum som jag är så skrämde jag migsjälv ännumer med att tänka ut olika senarior på hur det kan komma till att gå... Inte trevliga då.

Hur går det för er? För mig går det SKIT! Har ätit 2000 och inte motionerat NÅT! Säkert över 2000 liggerjag typ 2500!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur fuckedup är inte det?!?!?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: A

Ah, superbra verkligen!



Ta de lugnt, du klarar de och du dör inte utav att du ätit så. Börja om imorgon, ät lite och ofta. De ordnar sig!

2012-03-15 @ 18:46:00
URL: http://myanadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0