En dag av länktan är lika mycket värd som den dagen du når dit.

Jag har ätit en sjuk frukost, och ett par bullar... Det går nämligen inte så bra som jag kanske hoppats på. Men det kommer bli bättre, har nämligen börjat med godis/chips/kak löfte. Så jag får inte äta nåt av det tills iaf påsk. Sen får jag börja om. När jag berättade det för mig syster reagerade hon och sa. Du föröker väll inte gå ner i vikt? Och så kommer lögnaren fram i mig och säger, såklart inte. jag ärinte dum heller.
Det blir bara lättare och lättare att ljuga, det kommer automatiskt då jag pratar med mina kompisar tilloch med då det handlar om nåt helt annat än maten.
Jag har även  kommit på att det går utmärkt att gömma mat under matsalsbordet. Vilket kan komma till hands =)


Kommentarer
Postat av: Olle

Sv:Det var ju inte så länge som jag hade tänkt. Men jag höll mig undan från köket, var mest ute och njöt av det fina vädret. Sen när kvällen kommer är det bäst att sysselsätta sig med något. Dagen är lätt att klara. Sen får man väl tänka efter en hel dag att om jag äter nu är det 90% chans att det ballar ur och jag går lättare upp i vikt och det är inte värt det. Jag kan stå ut tills imorn.

2012-03-24 @ 14:40:19
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0