Blir ingen fasta idag.

Tyvär så kan jag inte fasta iag =( Behöver min fulla uppmärksamhet och koncentration till en grej. Men i morgon då jävlar! Då ska jag bli smal. (Btw. Spydde upp halva frukosten, men resten ger mig energi.)

Hade hets i gårkväll, åt typ 10 kakor, 2 mackor och chips =(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=( Spydde 3 ggr och sedan la jag mig för att sova.

Satt också igår och såg på 6 avsnitt av Skins. Vill bli somCassie, utom det där hela självmordsgrejjen. Men jag vill också bli bortglömd. Att ingenska märka mig... Saknar att vara ensam om det.....

Kommentarer
Postat av: i

sv: Gud så skönt! själv ska jag tillbaka till skolan imorgon -.- men aa, får väl försöka orka med det också.. :)

2012-03-04 @ 10:09:57
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0