0 sömn och 0 kcal

Har inte sovit något inatt. har sett 2 sesonger av Skins och varit ute ochsprungit 2,5 kilometer. Blev lite kortare eftersom att jag var rädd att pappa eller mamma skulle hinna vakna innan jag var tillbaka. Och nu blir det fasta! Igår åt jag så jävla mycket att jag trodde jag skulle spy (Inte med vilje då) så jag kunde inte sova. Så nu blir det till att fasta idag och kanske fara ut och springa ikv också.

Vad kan man göra på en måndag? Spela sims, lägga pussel, se på tv, eller spela dator. Det är väll det. Jag får sysselsätta mig =)

Fastan räknas från kl 23. och det MÅSTE jag klara. Klarar jag till 23 i dag så fortsätter det ju över natten. Oc´h då kan jag hamna på 36 timmar =) Den här gången ska jag försöka slå mitt rekord, 40 timmar här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag fastar med idag, nu kör vi!;)

2012-03-05 @ 11:17:09
Postat av: A

Springer också medan min pappa sover, inte folk ute och ingen som märker något. känns riktigt bra!

2012-03-06 @ 22:16:56
URL: http://myanadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0