STILL HUNGRY?

Blir så ledsen på mig själv när jag läser hur alla andra går ner i vikt medans jag går upp! vÄGER hela 51,3 KILO!!!!! Jag DÖÖÖR. Eller vill bara dö. Alla andra är så smala Vad gör jag för fel??

Måste sluta med nedtrapnigen. Blir bara tjockare och mer sugen på allt än då jag INTE äter. Måste verkligen vänja av mig med att äta igen

JUST DONT EAT!!! ITS SIMPLE; DO NOTHING!!!

Flera sånna citat finns det. Är så avensjuk på de som klarar det. Läste nyss en bok om en killa som fick gå 6 dagar utan mat. Han överlevde, då gör jag också det. Ska börja från och med NU. nte i morgon, inte snart utan NU!


Kommentarer
Postat av: f

Sv: Dulco finns att köpa på apoteket , har kollat i livsmedelsbutiker men där finns det bara Frukt och fiber "kuber". Dom funkar dom med men jag gillar inte smaken och dulcolax ger bättre effekt för mig iaf =)



Brukar följa din blogg och du fixar det här! Du klarar det! Du är ju jätte duktig som trappar ner , det klarar inte jag.. Äter jag nått så är det så nära till hets för mig.. :/



Kram!<3

2012-01-14 @ 12:25:25
URL: http://fattie.blogg.se/
Postat av: S

Var det du som komenterade min blogg i namnet M? :)

/S

2012-01-14 @ 14:04:42
URL: http://someonenew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0