Planer

Knaske skulle berätta lite om mina planer för det nya året? Okej, såhär är det...

Jag har höjt min kcal gräns till 1200 (Vilket är MYCKET) Men den ska jag sänka varje vecka med 100 fram till om 4 veckor då det blir 50 per vecka. Har samma sak med läxor men att jag lägger på 10 min varje vecka.
Sen ska jag gå ut med MINST 10 MVG'n och inga G.
Jag ska äta vitaminer för att reparera mitt hår (som är ett fågelbo) och minska ringarna runt ögonen.
Jag ska lägga ner med småätandet så gott det går och gå ner till min målvikt eller mindre.

Det var väll det, eller jag ska sluta bita på naglarna ochså och ALDRIG mer spy. Nått jag kom på nu är att jag behöver bryta mitt Läckerolberoende och samma sak med ketshup...

Detta blev ett bablande inlägg, och ni behöve inte läsa efter det här om ni inte vill...

Jag ska bli vig, och smal, och snygg(så gott det går...) sen så ska jag gå ner i VIKT! Det är vikt-igast.
Jag blir så sur på en sak. Min mamma äter mindre än min lillasyster (4 år yngre än mig) och trävar typ dubbelt , nej trippelt så mycket som hon. Och hon tillåter inte mig att hoppa öve en måltid fasst hon dricker kaffe till frukost, lunch och sedan efter en pytte middag. Jag HATAR det!!!!

Hoppas ni har det bra =)



// M

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv: Tack för att du tror på mig! Jag fick tillbaka träningen så nu ska jag träna som bara den.

Blir nog inte fri förns om 2 månader minst.

Taack, du med finis!<3

2012-01-03 @ 20:48:22
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: K

SV; Jaa alltså 1200 kcal är mycket men det är ju helt klart bättre att du minskar med 100 i veckan (som du sa) och faktiskt klara det än att starta på 100 kcal om dagen och misslyckas! Själv har jag funderat på att börja äta lite mer än nu. Äter runt 300 kcal per dag men det är för lite iomed att jag tränar varje dag... Ah jag vet inte.. Har inte lika grov anorexi som innan men känner att jag är påväg tillbaks dit..



XXX



Stay strong girl!

2012-01-03 @ 21:18:53
URL: http://stride.blogg.se/
Postat av: Feather

Sv: Det låter faktiskt som en bra plan att sänka kaloriintaget gradvis (:

Själv har jag gett mig självfriheten att äta hur mycket som helst bara det är nyttigt. Fast det blir inte så. Jag äter mycket mindre än innan. Känner helt enkelt inte för det.

2012-01-04 @ 16:41:26
URL: http://lightasafeather.blogg.se/
Postat av: Savanna

Jag tror på dig! Smal är det vackraste som finns! Fuck mat, hatar det man blir tjock och så jävla ful..

Prata mer? Bara skriva på min blogg eller mejla! Puss <3

2012-01-04 @ 19:45:30
URL: http://iwanttobeperfect.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0