Jag är en mulvad.

Så blind man kan vara. Självklart ska ingenting nämnas i våran familj. De enda jag fick höra va att jag inte ska kalla mamma eller pappa idioter igen (trots att jag sa alla idioter, inte specifiserade dem) Ingenting om mamma. Självklart. Samma sak som att jag ska få skäll för allt mina syskon gör.

Jag kommer snart bli sjuk. Har hafft ont i huvudet (serriöst, tar 2 alvedon men de verkar inte. Ja får sitta under en filt och ha jävulskt ont och m,år illa hela kvällarna.) och känner mig allmänt nere.

Tror jag ska minska med 200 till, då ligger jag på 900. För 1100 per dag e SJUKT mycket. Mår barta illa såhär på kvällskvisten.

Hur har ni hafft det? Har inte kollat bloggar eller så sen i söndags. btw. känner mig äcklig som börjat spy igen. Hände i måndags också =(

Aja, i morgon är en ny dag...




/En jävligt fet och misslyckad tjej på HELA 49 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: S

Min målvikt är 48/49 kg, det är inte tjockt någonstans fina du.

Får jag fråga hur lång du är?

Be strong! /S

2012-01-12 @ 18:31:05
URL: http://someonenew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0