Början

Det här är början på en blogg där jag, som anonym kan skriva om allt möjligt ang. mitt liv. Jag vet att det finns miljontals sådanna här bloggar över hela världen, men man kan väll hoppas att ni ska fatta tycke för min.
Innan jag börjar ska jag presenmtera mig själv lite (mycket) kort, jag är en tjej på 15 år och bor i en småstad med mina föräldrar och syskon.
Det var väll det jag tänkt avslöjja om mig själv, inte mycket men Thats bacicely it. Det här blev inget långt inlägg, men jag har lärt från tdidigare erfarewnhet att om man satsar för högt i början hinner man inte långt på vägen, så kommer ha en tröög start och öka ibland. Wow, känns som om jag skriver i min dagbok här... Men det får ni tåla och,
Don't forget to fly...



// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0