Så jävla svag

att jag ska bestämma mig för ensak och sedan vara för svag för att hålla det är bara för jävligt!
Har varit duktig idag, ram till klockan 18, då gick allt åt hellvetet. Isf att fara ut och åka skidor, för att jag är så jäkulst lat att jag inte orkade, så satt jag och fläskade i mig risgrynsgröt med socker och kanel, majs, glass och hånung! Åt inte speciellt mycket av varje men det slutade på 500kcal. Och såklart så ska mamma och pappa var ahemma så jag kan inte gå och spy. Helvette också.

Dagen slutar på 700, nu får jag palra mitt feta assle ur stolen och gå ut och gå så att jag förbränner lite av skiten. Ikväll blir det vägning, och mätning och sen försvinner jag under nyår. Ska till stugan med familjen.

Usch, min mage står ut som en jäkla balong. Så jävla fet, och ful. Hur kan jag ens finnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0