Officiellt så hatar jag skolan!

Näe, att de ska tvinga oss att gå luciatåg! Och att folk ska rösta på vem som ska bli lucia, det blir endå jämt den smalaste, längsta och snyggaste (Och ibland den poppuläraste) som blir vald. Så vad är det för mening.

Hade faktiskt tänkt skriva ett riktigt långt och inväcklat inlägg om exakt hur jag kände mig då jag fick veta att det var den tjejen jag beskrev ovan som blev vald, att killarna ropade "Jävla fetto" efter mig i korridoren, eller att det kändes som att de gjorde det. Eller om hur liten och rädd jag kände mig då alla (Precis alla utom jag) satt på mentorstiden och diskuterade hur äckligt Bulemi är och vad det är för skillnad mellan det och Anorexia. Nej, jag tror att det jag skrivit nyss får räcka. Men resten får vänta till en annan dag.

Det känns som om hela världen är emot mig, och jag hoppas det vänder då jag flyttar och börjar gymnasiet. Träffa helt nya mäniskor och skaffa nya vänner,  och kanske skaffa pojkvän. Jag länktar dit, bara åtta månader kvar...



// M

Kommentarer
Postat av: Besco

Jag känner likadant. Inte det med lucia, men att alla är emot mig. Mår dåligt över det varje dag! vill bara flytta, börja gymnasium, bli smal och träffa nya människor!

2011-12-13 @ 17:51:14
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0