Jävla Failande!!

Näe, jag vill GE UPP! Allting misslyckas för mig just nu, har ätit över 2000, säkert 3000 kcal bara idag!!! JÄVLA FETTO!
Jag är så jävla uppsvullen just nu, komm knappt i mina jeans som brukar sitta hyfsat och det gjorde mig förbannad!

Jag har bestämt mig, i morgon blir det 100 till frukost, 200 till lunch och 200 till middag. Då får jag 200 över om jag ska hålla mig till 700 om dan. Men det blir snart helj och... FAN! Det kommer INTE gå!!!


Jag blir helt enkelt tvungen agtt luras och trixas väldigt mycket...
men det blir till att kämpa så gott som möjligt, och det blir förhoppningsvis en vändning innan måndag.

Föresten slog jag mitt rekord, har inte spytt på 3 dagar, för första gången på de 6 mpånader jag har gjort det. Men idag så gick det inte att hålla igen...

Hoppas ni alla har det bättre än mig... Lycka till :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Absolut! Jag gick in i väggen och blev deprimerad första gången andra året på gymnasiet men jag tvingade mig att klara skolan i alla fall :)



Vad bra att du har hållt dig i från att spy, fortsätt så! <3

2011-12-16 @ 11:29:51
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0