Huvudvärk

Jag har en sån förbannande huvudvärk att jag bara vill gå och slå huvudet i väggen! Tog två Pamol men dfe hjälpte inte pluss att jag drack så mycket vatten att jag var nära på att spy.

På tal ocm att spy, tack vare min jävla huvudvärk kan jag inte göra det! Jag känner bara att jag måste få ur mig allt skit (chips, godis, dricka, glögg) och det kan jag inte nu! (iom jag spyr under en huvudvärks atack får jag blodsprängnigar i ögonen, blir aldeles yr och huvudvärken 1000 ggr värre.)

Näe, jag vill bara lägga mig ner och dö medans allt fett sugs in i kroppen och sätter sig på låren och magen... Vill bara sjunka genom marken ner till helvettet och brinna up! Jag har tappat all kontroll jag haft kvar och den kommer aldrig tillbaka igen! det tog mig 6 månader att bygga upp den och nu ska allt tame fan raseras!

Denna dan suger!!



// M

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv; jag mår faktiskt ganska bra! orolig inför vägninegn imorgon!;/ sjd?<3

2011-12-19 @ 18:54:18
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv; Tack för att du tror på mig! Det behövs verkligen!<3

2011-12-20 @ 16:42:48
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0