Distraktion

Nu sitter jag här efter en och en halv timmas fotboll och att ha lurat mina kompisar att jag ätit middag (Lurat och lurat, smetade ut maten på talriken, åt några tuggor och skrapade ihop den) , jag är vrålhungrig, men jag vet att det bara är fettet som går ur min kropp (Intalar jag mig, jag mår bra när jag är hungrig trots att jag är mer trolig att få bulemi isf anorexi) och jag försöker hålla mig borta från köket...

Jag hade tänkt berätta lite vad som hände ern dag för ca 3 månader sen...

Jag blev tvingad att ära mat av mamma till middag och i ren protest gick jag in på toan och så klantig som jag är (Jävla fetto till idiot! Närmare bestämt!) Så spolade jag inte. Mamma kom in på mitt rum och konfronterade mig och just då ville jag bli "frisk". Så jag kom överens med henne att jag skulle gå till kuratorn. Men nu genom lögner och små ändringar i mitt beteende så ska jag bara träffa kuratorn en gång till och sedan är jag (nästan) fri!

Jag måste såklart övertyga minba kompisar också (På lunchemn sitter alla kvar tills jag har ätit upp om jag inte går innan dem) och det kommer bli svårt för då kommer jag måsta äta lunch på skolan och det betyder mer fusk hemma...

Näe, jag är förvirrad. Antingen skippar jag frukost, eller lunch... Middan går inte komma undan så denkan man stryka.

Har ni något förslag/tips?

Skulle uppskatta det. Ha en fortsatt trevlig dag (Kväll?) alle sammans.



// M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack snälla du!

Ne, att bli tvingad är aldrig roligt. Eller känna att man måste äta bara för att folk tittar på en, kommenterar vad lite man äter. Mind your own business!



Take care! <3

2011-12-14 @ 10:04:59
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv. Okej :/ Men man har sina sämre dagar! Men det går bättre nästa dag! Hoppas du får en bättre dag imorgon!Hur lång är du och hur mycket väger du?<3



Det är alltid skönt att ha folk som stöttar en, och jag är en av dom hos dig! Stöttar dig jämt!<3

2011-12-15 @ 21:00:23
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv; Tack, jag tror på dig också!<3

2011-12-20 @ 16:53:47
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0