Lite allt möjligt

Har ni någon gång kännt er sådär hopplös och hämsk att man bara vill lägga sig ner på golet och sparka och skrika? Så känner jag hela tiden och jag vet inte hur jag ska bli av med det. Jag prövade att skära, men det blev så fula R pluss att jag inte vill att någon ska märka annars hade jag fortsatt.

Men det är det, då känslan tar över kan jag inte fokusera, och nu när det är sista året i grundskolan och allt så vill man inte få ett streck i betyget precis, eller ett G för den delen heller. Har ni något tips på hur man blir av med den känslan? Jag vet att det bara är en (om det är samma person ens?) som läser här, men om ni kommenterar skulle jag bli väldigt glad.

Nog om det. I morgon ska jag försöka att fasta för första gången i mitt liv. Har aldrig gjort det förut, undra hur det fungerar? Ska resercha lite om det och så, men får hålla tummarna och se om det fungerar.

För en stund sedan satt jag och såg Supersize vs Super skinny och jag blir rent ut sagt förbannade på de smala som är med där, varför vill de gå upp i vikt? De äe ju såå smala att man bara vill dö!

Vet inte riktigt om jag vågar lägga ut det här inlägget... Tänk om mina föräldrar hittar det.
Men det borde vara värt risken så...







// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0