Jul, jul, strålande jul...

Igår gick det ganska så bra. Åt inte över mycket gämfört med andra år då jag minns att jag nästan bodde vid godisbordedt. Men det samlade upp sig till nästan 2500 kcal, vilket inte är så bra...

Jag fick en stegräknare igår, det vae en av mina bästa persenter (Bla. en dator till skolan, en kontorsstol och en whiteboard tavla.) Och jag ska försöka gå 15000 steg om dag i vardagen. Oj vad detta blev körvigt i mitt huvud, har lite svårt att tänka då jag är nyvaken...

Iaf. Hur gick det för er på julafton? Och vad planerar ni att göra efteer jul?
Jag ska försöka att äta "Normalt" fasst mindre potioner och gradvis minska dem så att ingen märker nått. Börjar i morgon 26/12 - 11

Något jag kom på för några dagar sewn är att min mens inte kommit denna månaden ( Jippie! ) och att den kommit kanske max 3 ggr under 6 månader. Det känner jag är ett täcken på framgång.

På tal om nåt annat, jag tror aldrig att jag kommer behöva laxera i hela mitt liv. För så här är det (Är du känslig, sluta läs) Efter att jag ätit en hel dag utan att spy, typ normala potioner, så får jag världens diarreer efteråt. Jätte ont i magen får jag på köpet. Vilket är bra för då har inte kroppen hunnit ta upp alla kclaorier än eftersom det går snabbt genom kroppen. Det enda dåliga är om det händer en skolvecka...

Aja, Nu ska jag slappa, spela dator och sepå tv resten av dagen, om jag inte gör lite läxa också. Men nu måste jag springa på toa...

// M


Kommentarer
Postat av: amlikethis

Ja, jag Hade en bra jul faktiskt!:) Hade du det?:)<3

2011-12-25 @ 12:27:17
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: likethisthin

sv: Ja det känns riktigt bra, dock är ju detta bara början men det är nu jag måste börja bli väldigt försiktig så dem inte märker mer. <3

2011-12-25 @ 12:28:31
URL: http://likethisthin.blogg.se/
Postat av: Agnes

Det har du helt rätt i :)

2011-12-25 @ 12:31:36
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0