Det går underligt bra...

Jag tror att allt snart kommer rasa nedåt, men just nu går det underligt bra! Vägde mig i morse (Efter frukost och ett glas vatten) och jag kunde inte tro det! Jag är just nu som mitt smalaste och hela 46,6 kilogram! Det betydet att mitt BMI nu hamnar på 18,2!

Näe, ja kan inte tro det... De borde vara på väg utför allt ihopa varför det går så bra nu, men ja ska försöka hålla i det. Jag har redan lyckats lura bort middan igr och kan nog slippa lunchen idag. Men oturligt nog blir det hamburgare till middag... Så ja, det borde gå utför...

Okej, nu rabblar jag bara, jag ska försöka komma till poengen... Okej det finns ingen.



// M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh grattis! :)



Sv: Tack snälla du! <3

2011-12-10 @ 10:04:54
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0