Ny planering.

Mål: 47.0 (-3,3 kg)
Kcal per dag: Max 900, Min 0.
Träning: Minst 1h varanan dag.
Förbjudet: Inget. Har hört att man blir sugen på det man förbjuder mer än om man skulle tillåta det.
Tillåtet: Allt som innehåller max 200 kcal per potion.
Startdatum: Idag
Slutdatum: Juni

Jag ska klara det! Jag måste klara det. Klarar jag det vore det Underbart,helt och hållet underbart :D Nu ska jag bli smal. Inte tjock. S.M.A.L. Det kommer gå, jag är possitiv.

Föresten. Jag är verkligen ledsen över att jag inte har uppdaterat, men jag har varit upptagen. Skulle jag säga med vad skulle alla veta vem jag var så tyvär ;) Men det har varit en rolig vecka hur som helst.

Nu ska jag gå och lägga mig. Kanske se ett till avsnitt av Skins :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har inte heller något "förbjudet", blir bara mer sugen på just det. Tycker det är lättare att köra: allt är tillåtet, men det betyder inte att jag måste eller ska äta det :)

2012-03-10 @ 21:56:06
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0