Nej nu FAAN! Nu ska jag bli smal! Nya hårda regler!

INGEN mat efter kl 5. om det inte är träning. Då blir det inget efter 8. Träning MINST 3 ggr i veckan. Det är då fotbollen. Om jag missar EN ENDA träning får jag träna 2 ggr för att kompensera den.
10 armhävnigar, 10 rygglyft, 10 situps, 10 krunches, 10 benlyft och 10 sånnadär benövningar (mins int va de heter) VARJE morgon OCH kväll.
 
Oj, när ja e upprörd går jag verkligen tillbaka till min fina norrländska dialäckt skrivning. He va ba så att ja gatt göra de för att få komm hittna. Haha.

Nämen tillbaka till det serriösa. Jag ska komma ner i storlek SMAL (S) Till sommaren. Den där jäkla medium klänningen ska sitta löst som Hell när jag väl ska ha den, så attt jag ska få panik för att INGA av miuna kläder passar längre!

Okej, regler. Inget snackande, förutom Äpplen. wannathinlife sa nämligen att äpplen är negativa kalorier. Så jag får äta äpplen, och middag. INGET mer. Ingen frukost och MINIMALT till lunch. Halva portionen ska vara kvar på tallriken.
INGET godis, kakor, bullar, tuggummin (Förutom sockerfria extra) Och inget te med socker i, ska jag dricka te får det vara max 1 msk mjölk och sötningsmedel i.

ÄT EN MOROT TILL FRUKOST OM DU ÄR OSÄKER PÅ OM DU KAN SKIPPA LUNCH!!! Kom jag just på till mig själv! Får nämligen DÖ ont i magen av det. Och kan inte äta nåt på typ resten av dan! Smart =)

Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0