Hur är det bästa sättet att gå ner i vikt?

Jo, att äta hälsosamt när du väl äter! Inte trycka i sig hundra bullar med mellanmjölk, och absolut inte tommäta socker! Har iaf bränt av de flesta av de kalorierna men jag ligger fortfarande på ungefär 2000... Vilket inte är bra nu när det bara är typ 78 dagar kvar tills skolan slutar.

Tror att min klänning kommer snart. Men blåmärkena på benen sitter fortfarande kvar så jag kan inte pröva den förens de är borta.

Vad vill ni veta om mig?? Ställ hur många frågor som hälst! Jag ska försöka svara på alla.

Nu ska jag hålla mig undan från köket och sova. Föresten, köpte lite ICA lätt kvarg för att pröva, och det var hur gott som helst! Något jag definitivt rekomenderar!

Måste väga mig i morgon och se hur stor skada det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0