Du vet att du är tjock då du inte längre är smal.

Vad skulle du välja? Smal och olycklig eller tjock och lycklig?
Vad är det jag säger, hur kan man vara tjock och fortfarande vara lycklig? Och hur kan man vara smal och olycklig. Det är ju tvärtom. Jag är tjock och olycklig det är därför jag vill bli smal. Jag vill vara smal, lycklig och ha massor med vänner som ska avundas mig. Jag vet att det är lite ego. Men man vill väll ha den bekräftelsen? Eller? Man vill väl inte vara osynlig resten av livet?

Hursomhelst. Så blir det fasta i morrn. Kanske ett äpple om det kniper. Sedan ska jag göra den kilometerhöga högen med läxor och uppgifter som ska vara klara till vecka 14. Så jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0