Dagen

Dagen har gått bra, tjänat lite pengar och haft det roligt. Dock så har maten inte gårr speciellt bra. Ligger på 1000+ Men har gåttt mycket i dag sådet ligger säkert kring 800. (Gått i 5 timmar i sträck eller stått.) vågen stod iaf på -0,5 i morse =) Men jag vet hur det blir. Går ner, går upp, ner upp ner upp hela tiden.

Har funderat på en sak. Det skulle vara bra med en kokbok med kcal fattiga recept. Så man kan njuta av maten utan att veta att det innehåller sjukt mycket kalorier. Kanske något som skulle vara bra...

I alla fulla fall, Jag har inte behövt ta fram rakbladet trots att jag hetsat. Vilket är bra. Något mindre bra är att jag spydde efteråt. men det är inget man kan göra åt så.

Hoppas bni hafft det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0