Spöket i huset.

Vågen spökar. Eller så är det jag som väger mig vid olika tider. Viken är bässt att väga sig vid egentligen?
Nu står den iaf på 50,3. Hämskt hur som, men bättre än 51,3... Usch vilken hämsk vikt (Jag är 160cm, så det är mycket för min längd. Om du e tex 170 eller nåt så är det en fiin vikt =) ) Vägde 52 när jag började så det känns som om jag tar ett steg framm och två tillbaka.

1000kcal hamnade dagen på. MEN, jag åkte faktiskt snowboard non stop i 3½ timma (förutom liften då...) och vet fortfarande inte hur mycket man bränner på det... skulle gissa på 50/tim. Eller nåt sånt. Aja. I morrn ska jag ut med längdskidor först, 2-4 km och sen åka snowboard igen.

Visst är det lördag idag? Eller är det fredag? Bara för att skolan har börjat ska jag bli helt virrig... Nåja, lite slit osv får man tåla.

Jag sa åt mamma och pappa att vi skulle söka gymnasium till veckan, såhär gick det:

Jag: Jag ska söka dit. De tycker jag är en bra skola, och så har de linjen jag vill gå.
Pappa: Har du frågat om du får då?
Jag: Eh... Får jag det..??
Pappa går.
Mamma: Hur går det med maten?
Jag: Jättebra, säger jag med ett stort leende på läpparna.
Mamma: Vad bra, då är det klart att du får gå där!
Jag. Men att pendla kommer bli jobbigt, och ja kommer inte få tid till läxor och sånnt...
Mamma: Men då får vi hitta en lägenget då =)


Gud vad glad jag blev! Jag ska få FLYTTA!!!



Kommentarer
Postat av: Savanna

Åhh vill också flytta fan! :(

2012-01-14 @ 23:59:12
URL: http://iwanttobeperfect.webblogg.se/
Postat av: Olle

Sv: Det är ju smart för då behöver man inte ha olja eller nåt och så får den en jätte god yta.

Ja jag har varit jätte bakis idag och då orkar jag inte göra ett skit så idag har jag bara inte orkat umgås med någon eller prata eller skriva :) Hur är det?

2012-01-15 @ 00:47:04
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Cuddy

Åh vad kul för dig :D <3

Det bränner mycket mer än så i timmen, kolla runt på internet och se vad du hittar :o

2012-01-15 @ 20:12:43
URL: http://cuddy.blogg.se/
Postat av: S

Glad för din skull! :) Vill ju helst inte tipsa dig hur du ska gå ner i vikt, men om du fortsätter som du gör nu så kommer du se resultat.

Be strong! /S

2012-01-15 @ 20:22:18
URL: http://someonenew.blogg.se/
Postat av: Cassii

Om du är 160 ska du ha en målvikt på ungefär 50 - 60 och inte under det!

Jag själv har försökt svälta mig genom att räkna kalorier,Det går inge bra,för så fort du börjar äta igen så rabblar vikten på dig igen!

Det bästa är att träna och äta. Dock inte för mycket.

Känner igen mig mycket i din blogg, BE STRONG GIRL! <3

2012-01-15 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0