Sak!

Blev bara såå konstig... vet inte vad som hände. Åt en bulle, kände inget speciellt. men sen var jag ensam i huset och ja... Stegen ledde mig mot toaletten. Vägde mig blev äcklad av allt och sedan spydde jag. För FÖRSTA gången på 2 hela veckor! Det är inte bra... bestämde mig inte riktigt för att sluta. Det bara blev så... Men jag måste sluta så att inte mamma märker, IGEN.

Vad menas med en marknadsundersökning? Sitter fast på teknikläxan, eller är det till bilden? Har ingen aning men den MÅSTE göras.

Jag har hållt mig till 1200 hela veckan! Så stolt =)

Hoppas ni har det bra <3


Kommentarer
Postat av: Savanna

Hej du igen, jag skrev in lite fel på min e-postadress när jag skapade min blogg så nu kommer jag itne in, men detta är nu min nya blogg. Och kommer hålla mig till denna! Kram S

2012-01-04 @ 22:01:56
URL: http://iwanttobeskinny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0