Förlåt för dålig uppdatering..

Jag har varit ganska off, dagarna är så monotona att jag inte ens orkar med fritid. Och såklart då jag äntligen planerat nåt att göra (Skulle åka snowboard med mina vänner) Så ska jag såklart hamna i ett bråk med mamma och kläcka ut mig "Såklart att du blir sur för allt, du tränar ju som en galnig och äter int ett skit!" Så smällde min dörr igen och har inte öppnats sen dess. Kiommer inte göra det helleer förens jag ska till skolan i morgon. Hon har inte fått komma in heller, trots at hon fråga (hon lät iof arg då men endå) och jag satt och stor böla i en kvart.

Nu ska jag visa henne. Jag bryr mig inte om jag inte får gå gymnasiet iår. Jag ska sluta äta imddag hemma. Frukost också. Och kanske lunch på skolan. Jag bryr mig inte längre. Allt känns så hopplöst.

Just nu sitter jag och lyssnar på beauty from pain - Superchic Den är bra, för man kan reflektera i den...

nu ska jag se igenom hela 3:e sesongen av Americas top model och sen the vampire diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0