Nya tag

Efter en helj av frosseri och inte så mycket motion är det dags för nya tag igen. Så morgondagen blir med andra ord ganska så tom om man räknar i matväg, Men vi får se hur mycket det går slippa undan. Ska distrahera mig själv med läxor och hemprov och hoppas att det går bra.

Jusst nu sitter jag uppe och ska försöka hålla mig vaken, i hopp om att sova längre in på morgondagen och kanske skippa både frukost och lunch. Man måste ju komma igen efter en hel del chips och godis.
Jag hatar faktiskt julen, men bara i och med att den har sådan nära förkoppling med mat och godis. Jag menar, det är ju en ren självklarhet att man ska äta pepparkakor och lusstkatter på lucia, eller knäck på skylt söndagen. Men jag älskar att vara med familjen och leka lekar med mina syskon i julaftons mörkret så det blir lite av en dubbelmoral...

Hur som helst, så sitter man här och läser bloggar. Jag kan tipsa om de jag läser:

www.Themana.blogg.se
och:
addspirit.blogg.se

Sen läser jag ibland Kissies blogg, men det är mer sällan.

Helt ur det blå tänker jag fråga om det är någon här som jag som inte andvänder Facebook? Blir faktiskt irriterad på alla reklamer som numera säger "Gilla oss på facebook" eller "Gå med oss på Facebook". Förstår mig faktiskt inte på det där.

Undra ens om det är någon som läser min blogg nu? Eller om någon någonsin kommer göra det... Jaja, det får man återse i framtiden.



"The future is a mystery, the past history. Only focus on the present."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0