Sakta men säkert...

Allt går uppåt, även om det är knappt märkbart i vissa situationer. Men det går och det är det som är huvudsaken.

Jag har vägt mig 3 ggr idag, en gång på morgonen, och den vikten fick mig att inte äta nåt till lunch. Jag vägde 49,7! Det är sjukt mycket för mig, men andra gågnen var det 49,3 och sista 48,5? Jag fårstår mig inte på vågen just nu, den går åt olika håll nämligen.

Asså jag är för trött för att ens skriva något vettigt. Sitter bara och bablar på om allt och ingenting.

Föresten tror jag att jag har ett beroende, eller man kan inte kalla det beroende men nästan. För jah har en dålig ovana att äta ketchup ur en kopp. Ja det är väldigt skummt, men jag har ingen aning om hur jag ska kunna bryta den ovanan.

Ligger på +400kcal idag... Vilket är bra. Men vi har inte ätit middag än, och jag har ingen aning om hur många kcal man bränner genom att åka snowboard, vet nån det vill jag gjärna veta =)

Ja, det har blev ett random inlägg... Ha det bra och lycka till med era mål <3

// M


Kommentarer
Postat av: amlikethis

Jobbigt att vågen inte kan bestämma sig vilken siffta den ska visa!;/ Jag vågar typ inte lite på den då!:(

2011-12-18 @ 18:08:25
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv; ja verkligen jag visste det inte ens själv och han betyder sjukt mycket medtanke på att jag förlorat alla andra kompisar.;/

Mina vänner vill också att jag ska komma tillbbaka till den jag var men han accepterar mig för den jag är! jag vet att det är jobbigt!

aw, söt du är!<3

2011-12-18 @ 20:29:40
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: Olle

Sv: ÅÅh! Jag vill också spela the sims! Man blir så sjukt jävla insatt i det och sen går det flera timmar och så har man inte ätit och det är skitbra :)

2011-12-18 @ 22:52:20
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv. aa;/ Jag veet jag är inte med mina kompisar heller!;/ Jag ska ta vara på han, lovar!<3

2011-12-19 @ 17:56:26
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0