Nytt

Nu jäklar blir det att ta tag i detta. Vägde 49 + i går kväll, det är hämskt mycket för mig. men nu ska alla få se, jag är inte sämmre än alla andra. Inte fettot i paralell klassen längre. Jag ska bli smal! Och då menar jag inte normalt smal, nej jag ska bli smalast. Undder 45 kg, det är smalast.

Men eftersom jag ska agera normalt. Så blir det att gå till köket nu och äta en kalori fattig lunch, och sedan kycklingwook till middag. Frukost blev det inget eftersom jag har nyss vaknat.
Om någramånader kommer jag vara där, men inte om jag fuskar. Inget fusk på 3 månader och sen får jag utväckla planen därefter. Så blir det.

Nu skriver jag mest för mig själv så det blir lite plockigt.
Har ni några tipps på hur man kan äta så få kcal till middag om man äter med familjen tex??




Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv; Tack för tipset det funkade jag somande på golvet efter inte så lång stund!;]<3

2011-12-26 @ 18:14:46
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: K

Mina knep när jag äter med familjen är att sprida ut maten på tallriken så att det ser mer ut, att dricka mycket vatten och äta långsamt. Ta mycket grönsaker som fyller på tallriken. :)

Lycka till! :)

XX

2011-12-26 @ 22:17:50
URL: http://stride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0