Jävla skit!

Dagen slutade på ca 1300, eller mer. Inte en bra dag altså. Jag är så jävla trött och känner att jag inte orkar fortsätta så då äter jag, massor. Och spyr. Inte ett riktigt hets, men nästan... kan få i mig 5 bullar, 10 knäck och 2 glas mjölk, den går det inte mer förens om typ 3 timmar då jag gör 0om det fasst i mindre skala. Jag hatar det men har ingen aning om hur jag ska sluta...

Mina kompisar vet ingenting, min mamma och pappa tror jag är "frisk", eller de tror aldrig jag hade en ÄS (vilket jag inte har men endå). De trode det var något tillfälligt som alla flickor gick igenom bara för att mamma gick igenom "samma sak" när hon var liten, i typ 2 månader. Inte som jag nej, jag höll på i 3 innan hon kom på mig och nu är jag uppe i 6.

Känner mig bara så jävla misslyckad, jag klarar inte ens av en dag utan mat. Hur jävla miffat är inte det?! Gissa vad vågen stod på för bara några minuter sen? 48,4. Jag har gått upp 0,7 jävla kilo på en jävla dag. Hur jävla fucked up är inte det?! (Jag vet att jag svär mycket här i bloggen, måste få ut lite aggritioner annars så kommer jag spricka på skolan. Var föresten påväg att göra det idag. kände bara näe, jag klarar inte att leva såhär mer. Jag satt brevid min bästa kompiseller en av mina bästa. Och hon frågade mig nåt som nästan fick mig att börja gråta och gå därifrån. Men jag bara log och svarade normalt.) Det blev en lång parantes, men endå.

I morgon kommer alla stå med sina fina klänningar och smala midjor i jympa salen då rektorn håller sitt tal, och vi kommer få våra hösttermins betyg. Jag har lovat mig själv att oim jag sänkt mitt betyg kommer jag inte att äta nåt. Oavsätt vad mamma säger. Tror inte jag kommer hålla det, och om det blir så får jag skära mig för första gången på länge... Jag vet det låter hämskt. Men det är vad jag kan göra i en situation som denna. Kan bara inte acceptera det om det händer, jag har jobbat så hårt och så är jag fortfarande en snitt elev. VG i allt, inga MVG (typ) och inga G.
Vara en i mängden, den som alla tror är så smart att hon får MVG+ på alla prov och den som alla vill veta svaren av. Men jag kan inte alla svaren. Jag vick VG- på både svenska provet och biologi provet. Jag kommer för i helvett att få sänkt betyg i Musik, ett av de få ämnena jag hade MVG i och deta var sista chansen för oss att påverka de betyget.

Jag vill  bara sova och drömma fina drömmar som jag aldrig vaknar upp ur.

En gång för vara några dagar sen drömde jag om en värld som inte handlade om mat, vikt och kalorier. Jag hade den mest underbara pojkvännen, de mest underbara vännerna i hela världen och alt var perfekt. Jag frågade tillochmed mig själv "är detta en dröm?" och svarade"Näe, det kan det inte vara..." Bara för att vakna upp i min säng och lägga allt fokus på vad jag ska äta till frukost och vad jag ska ha på mig som jag ser minst tjock ut i.

Det här blev ett väldigt personligt inlägg, och om ni orkade läsa hel vägen hit kan ni snälla inte dömma. Jag är trött på alla som ska dömma en efter allt...
Hoppas ni har det trevligt såhär inna jul... det har inte jag.

//M

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv; Alla behöver stöd jag vet de!<3 därför vill jag ge alla mitt stöd!<3

2011-12-21 @ 22:44:59
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: Olle

Sv: Du kommer nå ditt mål! Men det är en massa små steg dit och man får ta ett steg i taget. Brukar du fasta? Det är inte lätt och ingen lyckas perfekt hela tiden <3

2011-12-21 @ 22:49:20
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Besco

du är inte ensam om dina tankar, verkligen inte! Ingen dömer dig. Jag tycker att du ska vara stolt över din vikt och börja se allt mera positivt, jag vet att det är svårt. Men jag vet också att det hjälper. Dock ska du inte se det positiva med att trycka i din vad som helst. Vi tror på dig finis<3

2011-12-22 @ 12:50:19
URL: http://workitout.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv; så lite!<3

2011-12-22 @ 12:58:06
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: L

Du kommer fixa detta! Kram <3

2011-12-23 @ 09:58:49
URL: http://lightmeupnow.blogg.se/
Postat av: Agnes Eriksson

Tack :)

2011-12-23 @ 13:32:53
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0